Wycena kosztów naprawy

Urządzenie trafia do serwisu. W ciągu 24 godzin od dostarczania sprzętu skonstatujemy się z Państwem, przedstawiając ofertę naprawy. W przypadku akceptacji kosztów, niezwłocznie zabieramy się do realizacji usługi. Ustalamy warunki zwrotu naprawionego urządzenia  i zapłaty za usługę . Wystawiamy FV Pro-forma  z numerem zlecenia. Czekamy na wpłatę realizowanej usługi.

Dane do wpłaty:

Centrum Urządzeń Mobilnych

ING Bank Ślaski : 24 1050 1025 1000 0090 4083 4120

Tytuł wpłaty: W celu szybkiej weryfikacji płatności prosimy w  tytule wpłaty podać numer FV Pro-forma

W celu przyspieszenia procesu naprawy prosimy o przesłanie potwierdzenie wpłaty na adres: biuro@naprawaiphone.pl

 

Call Now ButtonZadzwoń zapytaj o naprawę